vilken kyrka är jag idag?
en mycket ovanlig vinkel....
så här brukar det ju se ut
och vist är det HUBBO
det finns präster
och så finns det Präster med stort P
Lars Lind är en med stort P
tycke jag
vet du vilken psalm det här är ?
vi sjöng den i dag i gudstjänsten
tårta kvar sen gårdagen
smaskens som Pentti varg skulle sagt
har inte tänkt på det förut
MEN trädet växer I muren
älskar mossa
här hemma upptäcker vi ett
FEL i rabatten
dom har planterat
HUNDÄXING
Foder till djur
En av de viktigaste användningarna.
Odlas till hö, ensilage och bete för kor, får och hästar.Ger hög skörd och är näringsrik när den skördas tidigt.
här blev det i alla fall människorfoder
en god köttfärsröra och uppstekt potatis
när man kommer från kyrkan har 🕐
passerat lunch och jag är hungrig
nu ska de gå fort
i dag är det sommarsolståndet
den dag vi borde fira midsommar o Sveriges nationaldag
om ni frågar mej
ja ja nu gör vi inte det
MEN DET LUTAR
alldeles förfärligt
tänk om det tippar över 🤔
i dag är i alla fall den längsta dagen på året
eftersom det lutar så infernaliskt 😉🤣
tänkte jag de är bäst att lägga sej
så man inte faller
lyssnar lite på tantporr en stund
innan jag somnar
Jordgubbar, vattenmelon, päron, äpple,
nötter och russin
och en skvätt grädde
och så lite kaffe till det

Enköpingstorsk till kvällen
kanske inte ser så gott ut
men det är himmelskt
nu fick nallen en tokluva
som passar till tröjan
hade rent glömt att jag köpte gurka innan
midsommar Gurka som skulle
lägga in på nått sätt
nu ska dom stå till i morgon
när jag ska sila av lagen
och hälla tillbaka den igen
men då på lite mindre burkar
har skrivit förut om dessa godingar
fick i smak box sist
kan säga med god ost blev det en
RIKTIG HÖJDARE
nu ska jag sätta hjärnan på prov
tänker försöka få till en overall
till nallen





































































