mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 31 maj 2008

så TRÖTT

Nu är de mycket att styra och ställa med
Mamma kan ju inget om var pengarna finns? vilka koder är det till Coopkortet? får hon ta ut pengar på kontot? var de gemensamt?
Nu har jag varit på SEB och kollat hon får INTE ta ut pengar från de kontot, och de är på de kontot hennes pension sätts in SUCK
Så de var bara att ringa försäkringskassan och kolla och då måste de ju finnas ett annat konto att sätta in pengarna på. som tur var så hittade jag ett kontoutdrag på Swedbank från 2005 så jag kunde kolla med dom om de var nått som var vid liv, jo då de var de och de fanns en slant på de oxå....Frid och fröjd tänkte jag MEN NEJ mamma har inget ide kort
För att få ett ide kort måste de finnas ett nytaget kort rakt framifrån och sen skall personen i fråga följa med till banken och skriva på papperet....alla som känner min mamma ser nu STORA problem

Säga upp VLT, ICAkuriren, Året Runt och ljudbokklubben (mamma kan inte läsa + att hon ser så dåligt att hon inte kan titta på bilderna)

Mamma vill nu att vi tömmer frysen O kylen tar bort alla blommor (hon kna ju inte vattna dom)och hon vill att vi tar bort pappas kläder OCH GUBBEN HAR INTE VARIT DÖD EN VECKA

Å VA JAG ÄR TRÖTT

Inga kommentarer: