mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 19 september 2008

Fredag i dag



vilken dag!!
först bakade jag en äppelkaka till Mamma sen ner på stan för att hämta hennes medicin
Tog en fika på chantal,där är så trevligt och inte nog med de Sanna kom förbi, hon är så söt och fin i sitt nya liv.
Väl på apoteket visade de sej att jag var på fel apotek!!!!!!!!
Ut till Coop Forum och apoteket där och DÄR var medicinen.
Ut till tillberga och lämna äppelkaka, medicin och piroger
Ringde Lennart och fixade lunchträff med honom
vi åkte till Kitty och käkade lite thai käk MUMS MUMS
Hem och tänkte att jag skulle lyssna lite på PO Enkvist men jag somnade
Märkte sen färdigt pappas kläder inför klädbytardarna

Skrev sen matlista och när Lennart kom hem åkte vi till Maxi och handlade
avslutade med kaffe och macka + lite mjukglass (vilket var mindre bra)

Inga kommentarer: