mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 8 december 2008

Dagens mammaraport

Var ner till mamma i morse
hon skulle till sköterskan för att lägga om såret.

när jag kom dit satt hon i köket och hade INGET bandage alls på och hon hade inte haft de på hela natten......det fanns inget bandage på ålderdomshemmet i går kväll????????

ja ja vi åkte ner till distriktan och hon blev inte glad åt hur mamma hade blivit behndlad. Träffade sedan Sven-Erik (chefen i huset) och han trodde nästan inte på oss när vi berättade om hur helgen varit.

mamma lämnade ett urinporv i dag för dom mistänkte urinvägsinfektion på akuten och jo de de var de så Anna ringde och sa att jag kunde hämnta ut lite piller åt mamma (Anna är mammas sköterska) Jag passade på att berätta om både maten och bandaget Anna höll på att gå i taket av ilska
.'
,.

Inga kommentarer: