mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 12 juni 2009

adressändring NR 2

ja då var de gjort
men jag fick lov att ringa för de blev så krångligt...
Våran sommaradress ville datorn inte godkänne
men när jag ringde gick de hur bra som helst

Mammas adress skulle ju bara posten flyttas hon flyttar ju inte och de var inte en vanlig eftersändnig häller..HUM....men nu är aven de fixat

och så till VLT dom skulle ha nått nummer jag inte hade
så då var de bara att RINGA då och så gick det utan de numret

så nu slipper jag VLT från 6 juli till 28 sep då vi skall flytta tillbaka till lägenheten

2 kommentarer:

Hannah Carpemo sa...

Nej men jag känner att jag inte behöver nåt, är så himla less på allt tjaffs som ligger och skräpar över allt och inte fyller nån funktion. bättre att få en slant till semesterkassa eller nåt. :O)

Mådde sa...

de är bättre att tala om vad man vill ha HELT RÄTT