mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 10 februari 2010

JAG VISTE DE!!!!!!!!!!

jag bara undrar hur dum får en människa kan bli (läs MÅD ÖSTBERG)
jag tror att mitt förstånd tagit semester
mitt inteligens gått i ide
mitt förnufft gått in till grannen
mitt minne spolats ner i toaletten eller nått i den stilen





jag åt en SEMLA i går

ja ni förstår ju hur de blev
SJUK hela natten

och jag viste de i förväg
va säger ni om de

VANSINNE, IDIOT, KNÄPPSKALLE, PUCKAD ...........

3 kommentarer:

Hannah Carpemo sa...

Men mormor då! ska ja behöva vara hos dig hela tiden för att säga vad du ska och inte äta.:D

men det var säkert hur gott som hälst.:D

Mådde sa...

den var inte särskilt god än gång

ja du får nog lov att vara hos mej

N sa...

Aj då. Jag hoppas att det var värt det ;)

Se det från den ljusa sidan, nu vet du att du inte ska äta det igen, eller...? ;)

Ha en skön helg!

Kram

N