mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 14 mars 2010

SÖNDAGS MORGON SVAMMEL

varför skall jag vakna så tidigt...6.40 EN SÖNDAG suck

i går tog vi oss en tur till Kungsör
och tittade på deras "återbruk"
låter ju inte klokt men de är en secondhand butik + arbetsträning
och dom har MYCKET hjälpsändningar till Lettland och Vitryssland

Välkommen till Kungsörs Återvinning & Secondhand

vi tänker starta ett samarbete med dom
när de gäller våra klädbytardagar som startar nästa helg...
allt som blir över får dom komma och hämta
jag är inte riktigt på de klara med om han Anders har fattat hur mycket de är
men han kommer och tittar på måndag när de startar.....tror han blir förvånad

Schlagerfesten i går då
ja inte hade jag lagt min röst på Anna
nej jag gillade Eric men så är de ju nästan alltid
de är inte rätt låt som vinner

Nu sitter jag och fundera på om jag skall fixa en
TRAPPFEST var ju ett tag sen
den 27 mars när vi skall släcka lyset blir nog bra
skall kolla vilken lokal man kan hyra
tror nästan att lilla stugan är liten men finns de hjärterum finns de stjärterum

i dag har vi VISITATIONEGUDSTJÄNST i Tortuna kl 11
skall bli kul med en gudstjänst som "alla" är med i
från barnkör till kyrkokör
från ungsomsledare till prost

Inga kommentarer: