mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 23 februari 2011

vita fingrar

då jag lider av vita fingrar
och nu skall jag dra ner på koffein helst ta bort de helt
och jag skall sluta röka (vilket är enkelt då jag inte röker)
men åter till detta med kaffet
jag dricker nästan 2 liter kaffe om dagen (jo ja vet de ÄR MYCKET)

i går drack jag bara 2 dl och jag mår DÅLIGT
fryser, ont i huvudet, magen i olag och jag känner mej ledsen och orolig
i dag har jag inte druckit något ännu
tänkte ta en kopp på maten....skall jag sluta helt eller "bara" dra ner på kaffet

jag ligger här i soffan och tycker synd om mej själv

jag skall ta en tablett 30 minuter innan jag får vita fingrar...och när är de då?
nu får jag vita fingrar inte bara när jag är ute i kylan
de kommer även när jag virkar/stickar
när jag tar ut en mjölliter ur kylen
ja lite när som med andra ord

Inga kommentarer: