mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 30 mars 2016

turkiet runt och introduktion i svetsning

Istanbul - Ankara - Kappadokien - Kemer
 9 april - 23 april
resan /frukost/inträden/guiden och buss runt halva Turkiet (150 mil) 4780:-
+ lunch och extra utflykter 4640:-
+ flygbuss 740:- = 10160:- = 5800:-/ person
så ser ekonomin ut för vår resa...blir nog kul hoppas jag
nu är allt betalt och flygbussen fixad
 
 dokumentförstörare
 
 en massa papper har nu gått upp i rök
 
 bjöd Sonja på lunch
 
 FICA på ICA var de som fick stå för lunchen
 
 våren på G
(dock inne i köket)
 
 lite mulet men rätt skönt ändå
 
 nu är garnet packat och flyttat
från hyllan i sovrummet till hallen
elektrikern måste få komma fram liksom
 

 Maria visar och förklarar för mej Rut o Viola
 
 de lär vara lättare att svetsa än att virka
(de tvivlar jag på)
 
 alla ska göra ett bord/bänk
 
 hoppas hoppas att Maria kan ha kurs i höst också
jag bara MÅSTE få prova detta
 
risplättar (hade kvar) med lite grädde och kanel
blev ju JÄTTEGOTT
jag vill göra en sån här till veden i köket
 

Inga kommentarer: