mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 2 april 2016

12 timmar i bil

 hej då Yttervik kl är snart 6
och vi är klara för resa mot södern
 
 stilig morgon Ja hala dagen var bra
LITE trafik ja t.o.m lite långtradare
fast vist fans de fartdårar...
80 väg körde 90 omkörd hela tiden
 
 mat på Nipan
inte var det varit om man säger så
men vi blev mätta
 
 tur man har sin virkning när dagen blir lång
 
 obligatorisk fikarast i Tönnebro
1/3 bulle till mej och 2/3 till Lennart
och de var nästan mycket ändå
 
 och när vi sitter i Tönnebro ska jag kolla hur jag ska virka nästa varv
och upptäcker att på varv 64 har jag missat 66fm
bara att repa upp och göra rätt...462 hst och 66fm
nu är de rättat och t.o.m varv 65 är klart
 
när vi kom hem hade dom bytt lås
så vi fick gå in till Kjell o Gunilla och hämta nya nyckeln
märklig tingest...
 
 Gunilla har skött om mina blommor så fint
 
länge sen den blommade
 
hemma efter 12 timmar i bil...lite mör även om jag inte kört

Inga kommentarer: