mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 9 januari 2008

prövningarnas tid VIT KARMA

en sån dag! ! !
vi åt en stadig frukost
te och ris
packade ryggan och tog Tuk-Tuken till Otres strand
vägen var på vissa ställen ingen väg utan mer dike/åker
väl framme vid en underbar liten strand med
ett fåtal strandstorl och parasoll en liten mysig resturang
INGEN BIKINI den ligger hemma på sängen
tur så var de inget folk ännu
så jag tog av mej och badade i ENDAST trosor (vita sloggi)
det var underbart skönt i vattnet
när kl närmade sej 12 var de dax att käka lite lunch på resturangen
kmer kykling med curry
och kl 13 stod vår Tuk-Tuk och väntade på att köra oss hem

hem och vila lite innan de bar iväg på nästa äventyr
kl 14.30 promenad till Banana bar för att där bli hämtade med buss
vi klämde in oss i en minibuss
som körde oss till Ankor bryggeri
där vi skulle få en rundvandring och gratis öl

men de blev INGEN RUNDVANDRING
för dom byggde om på bryggeriet
men gratis öl blev det
Lennart frågade om vi kunde få köpa ölglas
men vi fick var sitt
ja de vill säga de var bara
Micke o Anette o Lennart o jag som fick de "fniss fniss"

kvällsmaten på stamstället
Amok med kyckling
DEN VAR FÖR STARK så jag hade svårt att äta upp

det är prövningarna man blir stark av

ja ja få se om vi kan sova i natt
imorgon bitti 7.30 åker vi till Siam Rep

Inga kommentarer: