mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 31 januari 2008

sista januari

Nu börjar jag se ljuset i tunneln, som man brukar säga
jag är fortfarande hemma med en öm mage
Lennart jobbar i dag, kommer hem till lunch
han skall få kålpudding och rårörda lingon
i morgon får vi svar på om de är salmonella som spökar
Mina arbetskamrater är på Färna spa o konferans
och jag får sitta här hemma jag GRÅTER
Men var har denna månad tagit vägen?
Tycker de var jul i förra veckan
Nu är det lite lite snö på marken
och JÄTTEHALT på vägen
Har nu skrivit min matlista fram till Påsk
skall nu kolla in i frysen vad som finns och vad som måste kompleteras
ser ut att inte vara så mycket
hittade dessutom lite som jag glömt jag hade
så jag skall ändra lite i listan

1 kommentar:

Anonym sa...

varfor inte:)