mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 21 februari 2009

ett dygn på lasatettet

hamnade på akuten med bröstsmärtor i torsdag kväll

de gick undan, tog bara två timmar från de jag kom in tills jag låg på hjärtavdelning avd 11 sal 6
fick åka hem senare på fredag efm

men som tur var så var de inte hjärtat utan en kraftig magkatarr
medicin och "ledig" över helgen

så jag missade konfirmanderna i dag som har varit till Östanbäcks kloster SUCK jag ville ju dit och köpa lite fina ljus till påsk

Linus kom i går Härligt med barnbarn

5 kommentarer:

Hannah Carpemo sa...

Huvva, tror att det var det jag hade när jag bode hos pappa, helt hemskt ont gjorde det. men läkarná visste inte var det var. men jag fick ligga på observatíon över natten.

Hanna sa...

Men oj då....tur att det inte var hjärtan men jobbigt endå.
Kram/H

Mådde sa...

nu kan jag ha ont utan att bli rädd i alla fall, vetskapen att de INTE är hjärtat gör ju att de hela blir lite bättre även om de gör ont

*Sanna* sa...

oj ucch lät läskigt!!

Bibbi sa...

Du skall vara rädd om Dig
har jag ju sagt....

Kramar Bibbi