mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 30 september 2011

en tisdag i mitt liv

Ulla Sandström i Klippen skänkte en massa garn
så här har vi då ULLA min kisse nr 61

fick den stora äran att vara lite barnvakt
i dag Hannah hade skrivning på skolan

glömde ta kort på Lova när jag klippt hennes lugg
och mej själv i  handen....
lite synd om mej...eller hur

Då vädret var de allra bästa tog vi lunchen på balkongen
och har har Gammel morfar kommit oxå
han tog cykeln
vi åt Hannahs goda fiskgryta Barnen åt TVÅ portioner var
Så kom då mamma hem och vi satte igång att märka kläder
som skall på försäljningen på Hökåsen

sen hem och sitta på balkongen en stund i solen
vira lite på katten V........
fixa lite mat....ärtsoppa o äppel-pannkaka
och så TV soffan med Mitt i Naturen och Niklas mat
och lite mer virkning förståss

Inga kommentarer: