mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 3 april 2009

April April



Då har de gått en evighet sen jag skrev sist
Men jag har haft mycket runt mej och varit TRÖTT när kvällen kommit.
Klädbytardagaran kan ta knäcken på den starkaste.
Vi har sålt så himla mycket och de har gått så himla bra
Hela Världen och Stadsmissionen i Västerås kommer att bli glada över ett extra tillskott i kassan.
I dag kommer Frällsis och hämtar de som blev kvar (de är säckar som fyller en liten lastbil) de är bara fina saker som nu kan glädja någorn i Baltikum.

här kan du se två eller om vi nu skall säga fyra som gillar klädbytardagarna

1 kommentar:

Bibbi sa...

Förstod att du hade häcken full.
För jag sms:ade och ringde dig
innan jag och tjejerna åkte hem ifrån sjukhuset,hade ju tänkt
tagit en fika med Dig.
men fick ju inget svar om VART Du var då.Så vi åkte hem.
Fast det vet du ju redan om Du läst sms:et

Kram Bibbi