mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 10 juni 2011

i dag är ett slut och en början och jag är upp och ner




i dag är det dagen B.....
titta inte på mej ...för då GRÅTER JAG
ta inte i mej... för då GRÅTER JAG
tala inte till mej....för då GRÅTER JAG
men krama mej och tala lugnt till mej....
gå jag vill inte se dej....
inte nu ....
kom och håll min hand....
du stör ...
men varför går du kom hit.....

i dag är de synd om människorna
och mest synd om Lennart som skall vara på samma ställe som mej

2 kommentarer:

Ellinor sa...

Du har fel min vän,Lennart är nära dej för att han älskar dej!Och jag finns bredvid och håller dej i handen,eftersom du inte ser mej så kan du inte putta bort mej men jag hoppas att du känner min hand/kram och gråt,det behövs båda två

Anonym sa...

vad jag letade efter, tack