mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 25 juli 2012

en onsdag är snart över

 så var lilla Nalle Puh klar
nästan han skall få en liten
nycklering i huvudet...kommer nog på posten på fredag
en kompis inne på virk café ska sända en
panduro tar 64kr i frakt och grejerna jag skulle köpa kostade 50 kr
tyckte inte de var värt de....
 en ung domherre och en liten grönsiska


så var de lite tvätt
 de var inte så bra grobarhet på mina krasseblommor
fick upp 5 plantor på två påsar frön

en vacker brudborste vid soptunnan
 jag har sett dom KANTERELLERNA
jag tänker inte tala om var jag var så de så...
 små små ....undrar vem som hittar dom och plockar dom
Hinner jag tillbaka??


Så en tur till Sytrebäcken


 ser du stenen som ligger över bäcken??

 de är den stenen Niklas har krupit ut på

 Alla är inte lika modiga/tokiga






 hemma blev de en blaja Lapskojs

Inga kommentarer: