mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 28 juli 2012

OS med virkning

 vårat älskade RYFJÄLL
 kvällens mat...
 tänk att de finns så snälla människor
i dag fick jag "hänget" av en kvinna jag "träffat" på FB
tack snälla Margitta

 efter år av letande hittade jag dinna i Hemavan på Cykelaffären
vi har letat och frågat för vi har ju tappat bort våran
den går inte att köpa sepatat!!!!!
märkligt för de är ju en sak som man tappar bort....
Men killen lät oss köpa den för 20:-
handtaget till trangia kaffepanna


 snacka om att bo trångt
 så var då klockan äntligen 21 och OS virkningen kan börja
men de var ju prat och prat och så lite mer prat
innan de satt igång
Då vi inte har TV här blir de DATOR

 Niklas tog och tur ut i vattnet...

då de inte regnat på länge har de sjunkit så man kan gå över viken


 Men inte är de varmt inte
 När han "badat" tog han en tur till ställverket med krok o spö
kom hem med en fin sik

så var första OS vanten klar

1 kommentar:

Soili sa...

Vilka härliga bilder.
Man riktigt"hör"tystnnaden.Det var en verklig baddare han fick på kroken.Vantarna blir jättefina.Glada färger,
Kram.