mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 3 oktober 2012

3 okt hela dagen

 
 
 
i dag fyller  hon år
våran älskade dotter
HIPP HIPP HURRA

 
 
 de var dimma LÄNGE i dag
 
 fick den här lilla underbara blomman av vår nya granne i går
han trodde de var kanelbulle kaffe i går
men va gjorde de vi fikade och hade trevligt
dock utan bullar då dom inte var bakade i går
 
På fm kom "ungarna" jag skall laga Dexters overall
och i morgon åker dom till "lillhuse" en vecka
 
 Stekt fläsk och löksås
riktig mat de
 
 två limpor har sett dagens ljus
 

 kanelbullar till i morgon
men jag är INTE nöjd med resultatet
jag skall inte göra sånna här bullar
jag skall göra sockerbullar för de kan jag
 
 kassler och broccoligratäng
 
sen kom nästa som inte kunde läsa
men nu var bullarna klara i alla fall
 
i kväll blev sjalen till Stadsmissionen klar
bild kommer
 
 

Inga kommentarer: