mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 17 november 2012

lite i dag och lite i "går"

 dagens tur till Östanbäcks kloster
de blev houng och adventsljus
 
 åt på vägen hem ute på OBS...eller heter de COOP?
köttgryta med ris
tog ½ portion
och de var ½ portion kvar.....
 
 gjorde lite kryddiga mandlar på efm
blev så godissugen
 
 en liten ängel
den skall bara pimpas lite
med guld/silvertråd
 
 Middag blev omelett på rester
 
började snacka om Plastiken...
ja de är jag
kan inte riktigt fatta de
sommaren 2004 i Norge
 
 -75kg lite över om man säger








så var jag klar.....2011
JAG ÄR SÅ HIMMLA NÖJD

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så himlans avis på dina överarmar,jag har ett minst lika stort häng som du hade men jag är så feg...har fått för mig att det gör så ont och är en så jobbig procedur....därför velar jag!Har jag fel?Kram Ellinor

Mådde sa...

Ellinor du har fel....vist de stramar en tid men va tusan är de i de stora hela