mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 15 september 2015

15 september 2015...en bra dag



 hur ska jag kunna åka härifrån...
 
 tur att jag vet att jag kan komma tillbaka
 


 en underbar blomma på "sporten"
 
 fick i alla fall tag på ett par skor
men jag skulle ju ha skor till två barn till
ja ja vi får se hur vi får till det i slutändan
 
 tackar för alla underbara lådor jag har i min frys
i dag blev de kålpudding
 och så blev de några dumlekakor
 
 fika ute i solen
 
så kan man ju undra är de samma på bilden som i kastrullen
JA DE ÄR DET! även om du inte tror de
och gott var de INTE
de är inte ofta jag ratar mat
men i dag gjorde jag de
smakade bara rökarom, visst de var rökt fläsk i
men inte kunde dom fjuttiga bitarna ge så mycket smak
nej fy sjutton
 

i kväll var vi på bibblan och Lars visade film
 
 
sen blev de kaffe macka och massa trevligt prat
TACK SNÄLLA LARS FÖR DESSA KVÄLLAR

Inga kommentarer: