mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 23 september 2015

Front Frisör och lite till

 måste läsa papperen en gång till
tror de nästan inte att de blir av
 
Mumins inlägg i flyktingdebatten!
Mymlan: "Det är några främlingar på väg hit. De ser konstiga ut"
Muminpappan: "Bra, då ska jag bygga en säng åt dem. Hoppas de stannar länge"
och jag tror att Muminmamma kokar soppa och bakar ett gott bröd
 min lilla snygging
 
 så har jag skördat min ingefära
 
 en liten buskig tomatplanta max 50 cm hög
med mycket frukt
 
vi har skördat 3 st förut och nu den sista
vet inte va felet var men fel var de
och tomaten var inte ens god
 
kokt korv och pepparrotssås
 
 så var då kl 13.30 och jag anländer till
Front Frisör






 de är jag inte min mamma
men de var läskigt så lik morsan jag är
 









jag är så nöjd
tack Sandra du är bara BÄST
 
våran lilla STELLA fyller 2 år i dag
gullfia
så kom Sonja på en kopp te
och jag kunde sticka på Lovas sockor
nu är de bara hälarna kvar

1 kommentar:

Sandra sa...

Tack för idag❤ och vilka fina bilder kan tog /Sandra