mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 12 september 2015

TVÅ finbesök på samma dag

inte var dag man får se en Gråhäger i Yttervik
 
men i FEM minuter fick vi se en i dag
när vi kom hem från Byn satt den där....och sen flög den sin kos
men som sagt vi fick den på bild
 
då jag inte vittjade postlådan i går så fick jag paketet i dag
vilken lycka
Fick en skraplott av Lennart
de såg läng riktigt lovande ut
 
Kåldolmar från en låda i frysen

dagens stora händelse
min telefon ringer, ett för mej okänt nr
tänker inte svara... de är nog nån försäljare
men jag svarar ändå...
 
Hej de är Patrik Sundin i Storuman...
 
va då Patrik Sundin?? jag känner ingen Patrik
(fast de gör jag ju)
 
så fortsätter han
jag är på körning upp till Kåtaviken
och Elsa är med ... är ni hemma?

och vist var vi hemma...
BÄSTA TANT ELSA 94år
ute och åker största lastbilen
tack för att ni kom på besök
 
kvällens mat bestod av soppa på rester
 


när Linus såg på FB att Tant Elsa var på besök
sända han över de här fotot som hälsning
gulle gubben

Inga kommentarer: