mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 16 december 2015

en seg morgon VILL INTE

 jag ville inte gå i dag men jag gick
de ser inte mycket ut för världen de här
men ack så trött jag blir
och lite ont här och där

 så var de dags för provtagning
MYCKET folk så tur att virkningen fick följa med
 
 har ALDRIG varit med om att de gått så bra och fort
när man väl kom in
ett stick och de SPRUTADE blod
jo ja lovar jag ljuger inte
men hon sa att ådrorna var små och ynkliga
ja ja nu är de i alla fall gjort
 
 en kopp medans jag väntar på Lennart
 
 så åkte vi till Slakteriet och hämtade korvar
så den 27 dec blir de korv o mos
+ att Stödkassen fick lite korvar
 
 fick julklapp av vårt Elbolag..
 
 hade en massa rester så de blev pizza
 
16 påsar att ha handarbete i för våra nya vänner på flyktingboendet
Agneta med flera ordnar med stickcafé i morgon onsdag
då ska dom delas ut, påsarna

Inga kommentarer: