mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 22 september 2018

VILKEN DAG!

 började dagen med att sticka klart sista tummen
får prova dom på Bettan på torsdag
blir dom bra tänker jag sticka fler
för de var så himla roligt

 Morgonen var magiskt vacker

Tony ringde och sa att han måste stänga av vattnet
skulle fixa nått i sommarlagården
hur läge?? ingen som vet
vi tappade i alla fall upp så vi skulle klara oss
HA HA 15 min sen var det klart 😂

 vi bestämde att vi skulle fara på loppis

 och titta där 
Mona o Torgny satt o fikade
så det blev en god stund 
med goda vänner

fynda gjorde jag oxå 
minns den duken från min barndom
ja det är faktiskt två dukar
den är inte ituklippt 
så jag ska göra det 
en hit och en till stan

och så en pastakastrull
våran har ju tappat handtagen
och det gick inte att fixa
plast som spruckit sönder

dagens lunch den sista lådan med lasagne
men det är ju bra det för nästa torsdag 
far vi mot Västerås
och återkommer inte förrän till 
Advent 

 tycker grinden till gamla kyrkogården och muren är så vackra



 så var vi bjudna på Lokal
Tärnaby Wärdshus
Där går det till så att man får menyn
sen får man papper och penna
och så skriver man upp själv vad man vill ha
💗😗

 tack familjen Samulesson för en trevlig kväll

 måste ju få med Åke oxå 

 kycklingtallrik

 black o with



en glad Lennart 
fick så fin present av Natalie


en ny socka på G

1 kommentar:

Ellinor sa...

En härlig dag👍❤️