mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 20 maj 2011

ja nu är vi hemma

har varit hemma en vecka
kom ju hem redan i lördags förra veckan
Mamma har varit och är DÅLIG













så jag har suttit där hela dagarna
Hannah o barna har oxå varit där
likaså Annaeva o Pärzon
vi har kunnat sova hemma i alla fall

Datorn eller rättare sagt internett ville inte när vi kom hem
har försökt och försökt
tänkte att jag måste söka HJÄLP men har inte orkat
så nu satt jag mej och pillade och vips efter en timme
så FUNKAR DE

jag virkar katter i långa banor

















här är TURE, PÄRSON, HÅKON (virkade honom 17 maj) och ANJA



och i dag har jag just gjort klarat en som som skall heta
HJÖRDIS LINNEA efter mamma























och i går blev TORA klar, måste bara fixa lite grönt garn till ögon
tänkte virka alla tanter och gubbar på ålderdomshemmet.....
I dag skall jag börja med ROLAND


Inga kommentarer: