mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 27 december 2012

en vanlig torsdag

 Frukost buffé på IKEA à 29:-
du äter så mycket du vill
 
 eller så köper du en lite frukost för 10:-
man fick ta två bröd men jag tog bara ett
en skiva kalkon Två skivor ost och hur mycket kaffe o gurka du vill
hur kan de vara så billigt ??
 
 Lennart har ont i örat
ringer när vi sitter och ätar frukost
han får en tid hos Peter (våran husläkare) inom en timme
och vi som skulle på City Gross o handla
nu kom vi i stället till City Praktiken och doktorn
och de blev ingen handling
Peter konstaterade att de var inte örat
de var nog en inflamation i käken....
så de blev en tur till apoteket och han fick några små piller
 de är ju torsdag
 så då blev de naturligtvis Pannkaka till lunch
 
 så följde jag med Hannah till extra vaganza
tycker de värkar vara ett bra konsept
 
 allt går i ljusgrönt
men får en känsla av vår
 
och så fick jag ju lov att gå in på garnaffären väg i väg
och köpa lite mer vantgarn
 
så i kväll blev de i alla fall en tur till
 
Vi handlade och sen tog vi en macka o kaffe
 

1 kommentar:

Bibbi sa...

Oj va mycket du har hunnit med under dagen :)Hoppas Lennart
kryar på sig av pillren :)
Bamsekramen till er båda