mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 24 april 2013

många mössor blev de....

 Fem mössor till
 
 lunchen en variant på gårdagens middag
nu med en skvätt grädde
 
 plockade fram alla mina små snuttar
15 olika små och lite större "nystan"
 blev en lien mössa även den till Uganda
och de blev bara fyra små nystan över

 vi äter middag på Alberts Pub
 
 tacos
för mej
 
 och kebabtalrik för Picko
 
 inte för jag vet va de är men gullig är den
utanför Kumlagatan 3
 
 de här vet jag i alla fall va de är
ormbunke
 
 Picko o Farfar Mätta och belåtna
 

 I dag repade Picko upp flera varv
de var inte riktigt rätt
 
 men sen blev de bra
 
den mössan skall också till Uganda
 och en tonårspojke skall få den här
 
 Annaevas Snuggle
de är inte kul
men har jag lovat så har jag
 

1 kommentar:

Life as I Know It sa...

Jättefina mössor! OCh hälsa Picko att hans mössa blev jättebra! :) -Olga