mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 14 april 2013

SISTA DAGEN för den här gången

 jag virkar och jag virkar
men de är ju inte så bråttom
bäbisen kommer inte förrän i september
 
 nu är de lite ödsligt i kylskåpet
 
 till lunchen fixade jag till lite
stekt fläsk löksås och steka äpplen
hade en skvätt broccoli också
 
 in till Konsum en sista gång för den här resan
och här var de lugnt vill jag lova
 
 Luffarslöjd är så himla häftigt
 
 lite fika hos
 
 Hasse
 och Sonja
 
 så var de  sista i kylskåpet som skulle bli mat
stuvade morötter är ju alltid gott
lite stekt potatis o broccoli från lunchen
och så fläskfilé
 

ett "litet" dike är hugget rakt över vägen
 
Nu är de VÅR eller de är i alla fall rätt blött på gården
 
så var de de där med packning

Inga kommentarer: