mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 5 maj 2014

en lyckodag

Lycka nr 1
 va då bilaga 10 eller 12....glöm de jag har inget företag
ringde skatteverket...hade köplats 438 beräknad väntetid 8 min
jag var klar på 10 min...smidigt och vänligt bemötande
TACK
Lycka nr 2
Cappadocia  jag kommer tillbaka i mars 2015
 
 i dag var vi ensamma när vi kom till konsum
och när vi kom ut stod en bil på handikapparkeringen (utan lapp i rutan)
och så nära att jag nästan inte kunde öppna min dörr
VARFÖR?
 


 lunchen varm pastasallad...
jag tar tallriken och går ut
 
 köpte en ny bricka i dag
så den invigde vi till ef.middags kaffet
 
Lycka nr 3 
titta vad som låg i postlådan i dag
Tack snälla Suzanne
 
 här kommer Tony backandes
 

 nu  händer de saker
jag eldar och Tony hämtar timmer







 köpte lite kött som blev till en underbar sjömansbiff
 
 
 
titta så fint de har blivit på vår gård
nästan en liten park

Inga kommentarer: