mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 10 mars 2015

det har varit tisdag hela dagen

 hittade en gardin som jag sytt tre kuddar av
och ändå hade jag en skvätt tyg kvar
 
 dagens lunch ....så gott Yoheiya
 
 sen blev de lite väntan... men snart blir de min tur
 

 lite ny färg och mycket kortade
 
 och så en magisk solnedgång
 
 fick den här underbara bilden på Lova i dag
hon och Henrik hade bakat blåbärskaka
 
 de går framåt om än sakta
 
soppa på rester, en plommonjärpe några matskedar köttfärssås, linser
och rotfrukter Blev gott
 
NU är jag MALLIG !!!!
i dag var jag ner till killarna på mobilaffären
för jag viste inte hur man lägger över bilder från mobilen till Ipad.
Han fixade och klurade, men han kunde inte fixa de!!??
Utan föreslog att jag skulle sända över via mail eller till FB!?!?
Men hemma i kväll sittande med mobil och Ipad så har
JAG FIXAT DE...va jag är BRA
 

 massor av fickor både i och utanpå
 
kvällens handarbete
 

Inga kommentarer: