mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

lördag 7 mars 2015

i dag blåste de småspik

 så nu har jag fått till de
bara två mönstervarv Perfekt till turkietresan
 
 Lennart skulle läsa melodikrysset ... men i Land var de fel kryss
så han fick leta rätt på ett annat i Västeråsaren
och de gick bra..
 
 hittade en knapp på telefonen... kalejdoskop foto
jag förstår inte riktigt finessen men kul är de
de vita är min kaffemugg ,,,, 
 
 så var vi ner till Anders o Bellman för att fira min 10 års dag
jag tog torskrygg
 
 och Lennart grillad karré
de var så gott
 
 sen blev de fotoutställning på Aros Congress  

 de var naturen i alla dess former... från himmel till hav
 
ja tog på dom här sköna skorna
de skulle jag inte gjort
nu har jag SKITONT i höften
 
 Nej de blir dessa med ilägg och snörning hädanefter
 
lite köttfärsröra till kvällen med ett glas vin
de gick de oxå

Inga kommentarer: