mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 5 juni 2015

dagen då solen kom

 men så underbart med SOL
 
lappen irriterade så jag tog saxen och klippte bort den
och kolla de stod en text på baksidan
KUL
 
 ostomelett prinskorv o spenat
matt i dag också
 
 en Drömtårta har sett dagens ljus
 
 nu får den ligga på min mammas lilla bakbord
från sent 20-tidigt 30 tal

 vi tog fika med ner i tvättstugan
 vist har vi en fin tvättstuga?
 
 de finns 8 maskiner fyra torktumlare två torkskåp Torkrum ett mangelrum
Bibliotek där jag i dag hämtade en bok 
Mosippan
och så har vi ju motionsrum också..
 

 
 kvällsmat lite pannkaka de är ju ändå torsdag
 
ner till Carlsson på Kajen
där de var lite fina bilar
 



i dag blev de två nya böcker.. Mosippan från tvättstugebibblan
och Bob köpte jag på Maxi vi var där och skulle köpa födelsedagskort till Dexter

Inga kommentarer: