mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 8 maj 2016

lite ONT och mycket glädje

 dunkade i tån i natt när jag var upp på toa
visserligen gillar jag lila..men men..
 
 mitt vanliga underbara morgonhäng på balkongen
 
 den vita fläcken inne i björken längst till vänster
de är Lennart som tvättar cykeln
 
 måste prova en banankaka glutenfri

 GOD blev den
 
 så kom hon då mitt hjärta
 
 
vi tog en sväng först till Björklunds kafferosteri
fick en påse gott och blandat med till "Familjen" i Tärnaby
(ett fikaställe för er som inte vet)
 De var mycket folk och mycket mat på Slakteriet också
 
men vi tog vårat kaffe på vårat ställe
Carlson på Kajen förstås
 
 hem och laga lite mat
 
 lite thaistuk på kycklingen
 
och hemgjod gluten o laktosfri glass
BARA frusna bananer och lite fin choklad

Inga kommentarer: