mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 17 maj 2016

Pyssel o hantverk

 så var björkdrickan klar
 
 man borde kunna göra nått med de som blir kvar??
nu får de bli kompost
 
 i dag är de ANNANDAG PINGST så de så
 
 börjar bli klar
snart torr
 
 de här gjorde ju inte min dag precis
 
 stuvade makaroner och korv
en sån höjdare
hade visserligen bara fjärilar och inga "riktiga" mackisar
 
på sidan Återbruka mera! på FB
 la jag upp den här gamla bilden i dag
på "skjortlapp" ett förkläden för Herrar på hemmet
och har fått över 2000 gilla... inte klokt
 
 och så la jag upp spispallen...också när jag ändå var igång
 
 hemkörd pytt.... måste vara vanlig måndagsmat
 
 så var vantarna klara
 
 så nu har jag inget att göra....bara kolla TV
trädgårdsdags blev de
 
 nu är den torr och får ligga på bordet
 
 skulle ju mer blivit en duk
nu är det ett underlägg för min kopp
 
BRA de också

Inga kommentarer: