mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 21 november 2016

träffat en idol

 men hej Mumin Så kul att träffas


 Julmarknad i Skultuna

 Lunch i stan

 värmande kaffe på Torggatan
Vänliga Västerås serverade och Strike sponsrade

 ja de var jul i stan också
eller vad man ska säga



 hade tre julklappar att handla
hade INGEN ide alls
men så var jag in på en nyöppnad affär
bara av nyfikenhet och att jag behövde värma mej
och kolla TRE julklappar handlade
KLAR med andra ord

 så var de dags för lite mat igen då

tog kycklinglårfilé till grytan

 kommer göra det igen för de var mycket gott
och såsen och grönsakerna som blev kvar
kommer ni att få se tillsammans med korv endera dagen

då säger vi hej och god natt
Blev en bra söndag igen då

1 kommentar:

Ellinor sa...

Låter som att du är lite piggare,det gillar jag👍Mumin är underbar...kram Ellinor