mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 27 mars 2017

HAR INTE VARIT UTE...

 man kan säga att det regnar!

 Annaeva talade om att hon har flip flop i dag
i Upplands Väsby är det "sommar"

 och vi har 1 dm nysnö

 lite mat blir det

 jag vet man äter med ögonen också
och de här SER ju inte så trevligt ut
men ack så gott det blev
har lite spenat i också

 Fy tusan va de har blåst i dag





fixar lite med kanten runt bilden i dag

ännu en rätt som inte ser så fin ut
det är rester med en äggstanning över
toppad med en god riven ost
jag som inte tycker om majonnäs
är helt såld....köpte den på Matsmart


Reparation pågår
Start: 2017-03-26 13:36
Beräknas klart: 2017-03-26 18:00
Pågående strömavbrott i området.
Beräknad klartid för reparation är 26-MAR-2017 18:00.
Inkoppling av kunderna i området görs stegvis.
Mer information publiceras löpande.
Då är man glad för vedspisen

 så var de sista av de gröna garnet uppvirat
det blev handledsvärmare
jag fixade till ett tumhål

 Två nystan = två mössor och ett par handledsvärmare

att spara på miljön
att ta med till affären
egen kasse
egen påse till frukt o grönt

Inga kommentarer: