mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 5 mars 2017

hej och hopp nu är vi HÄR

 inte några fåglar här inte...
av förklarliga själ

 så stiger solen upp

 och Lennart gick ut och skottade

 och nu är det påfyllt...
tre timmar senare var dom här
talltitan var först sen talgoxen
få se när domherren kommer
 efter att ha varit på konsum och handlat
blev det en tur till Monika
och här sitter vi och väntar på att nytt kaffe ska rinna ner

 så kom både kaffe och Janne

då jag inte vet vad jag ska sticka
så stickar jag en Yemen väst
det är en väst som många hjälpsändningar tar emot



konsum hade två semlor för 20:- och vi slog till
Är huvudet dumt får kroppen lida
jag har ju inte kunnat äta semla sen mars 2005
och varför skulle det gå i dag
blev liggande i 2½ timme...

 mat på gång

 en av Lennarts favoriter
han pillar dock bort syltlöken

 köpte några finingar

 lite kyligt ute

fick i kväll veta att släkten ska utökas i höst
med två små barn ett i sep och ett i okt
GRATTIS mina GODINGAR

Inga kommentarer: