mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 27 juli 2017

En AVIG DAG med notdragning i Joestöm

att ha Bubblisar är skönt
MEN i dag fick jag dom på AVAN och jag kan inte ta av dom själv
och Lennart är på jobbet......
en AVIG dag

 Jag är Västerås stiftare ända in i själen
även om jag just nu är Luleå stiftare

 ser ut som sås o potatis men det finns lite kött under



 Johan är en höjdare på gravning och inläggning av fisken





 Lennart festade till det med en våffla

 även Bäcknäsarna kom

 Andreas visade hur en fisk ser ut innuti

 det fanns "korv" också
(hotdogs som är så himla otäckt)




 200 kr för fisken



 vi åt lite bättre korv när vi kom hem

tröjan är nästan klar

1 kommentar:

Ellinor sa...

Korv är gott men det ska vara BRA korv,har hittat några riktiga godingar på Lidl,inte feta,mycket kött och goda kryddor,självklart har jag glömt vad dom hette😘😘Blev underhållen i går av Kristinehamns dragspelare,riktigt goa roliga värmlanspöjkar😍Kram till dig❤️Ellinor