mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 7 juli 2017

jag är så DUKTIG bara så ni vet


 min morgon o förmiddag
Lennart jobbar på förmiddagen
och jag kom på att det skulle bli lite stressigt med tiden
för sjukan och sen tandläkaren
Så jag ringde och avbeställde min tid hos sköterskan
Det var en telefonsvarare och hen talade om för mej att jag inte skulle bli uppringd
utan jag fick själv ringa om en ny tid... helt OK
efter 10 minuter ringer Anna från sjukan och säger du kan ju komma när du varit hos tandläkaren
urinprovet kan du ju lämna in så ringer vi i morron och talar om svaret
och det finns alltid någon som kan sticka dej
TACK blir bra det

så ringer telefonen igen Nu är det Annika tandläkaren
hon vill att jag ska komma redan kl 14 ...
så när Lennart kommer hem blir det bara för honom att byta kläder och åka igen
Allt går om man bara vill eller hur det heter
men lunchen blev det lite si och så med

så fick jag lite besök
Vallmy o Håkan kom förbi och visade kort från förr

här är maten vi skulle ätit till lunch
korv gryta med Schysst salsa


har man varit duktig blir det belöning hos Bagar Janne

 så har jag då fixat TVÅ tänder utan bedövning
helt slut men de gick bra

så var det dags för lite påfyllning av B12
och så konstaterades urinvägsinfektion igen då
nu ska de odlas och se vilka basilusker det är
så jag får rätt piller

 hittade två böcker på konsum
som fick följa med hem

 så fick vi då lite mat
blev ju lite tokigt i dag
Men när vi väl kunde äta i lugn och ro var det gott


1 kommentar:

Ellinor sa...

Du är BÄST👍Kram Ellinor