mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

måndag 24 juli 2017

jag blev lite Ledsen men sen blev jag glad igen

 kl är halv 5 och killarna är på väg hem

 Anton är inte så sugen på att åka hem

 hade inte Niklas Denice och babymagen hemma hade han stannat

 Pärzon vill också vara kvar en stund till
men plikten kalla

 mina prinsar

 så kliver dom in Niklas vid ratten

 och där kom en riktigt stor groda
(vanlig groda Rana temporaria)

 det här är inte kul när dom MÅSTE lämna mej

 fick trösta mej hos Gustaf

 och hans pizza är ju försvinnande god

 lite kul med brandsläckaren och kaffepannan


 jag och mina nya "skor" är i kyrkan


 Sångläget har avslutningskonsert







 nu vet jag inte var lilla "gubben" heter, en udda lite sorglig figur här i byn
han överlämnade var sin fin teckning till lägerdeltagarna mitt i allt så
 Duncan fick föra bort honom

 här får ledarna lite fryst gotta... frysta kantareller bl.a

 så blev det fika hos Janne och titta på när Marknaden rivs

 våran lilla ekorrmamma

 väntar på att hon ska visa oss sin unge
(kolla vilken spene hon har)

potatisgratäng och kassler
så enkelt så gott
fick ett brev från våran Gloria
hon behöver mer pengar (1200 kr)
och just nu är det ju lite kärvt även här i min plånbok
skulle DU vilja bistå med 50 kr eller mer
så får du gärna SWISHa till mej
0736377993
alla bäckar små


Inga kommentarer: