mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 14 maj 2023

älskar min balkong ❤


jag ska fixa till min gammtröja
den är bara bäst
men som synes var mudden är SLUT 
för andra gången
 jag har bytt en gång
 kom på att tröjan är ju minst10 år 
och den var gammal redan när jag 
köpte den på Kupan i Tärnaby
valuta för pengarna kan man säga


Lennart fort på fågelspan




tunnbrödsrullens dag i dag


så då blev det en till lunch


vi tog mattan som låt i 
"skrotrummet" 
blev ju bra  


glass o hjortron till kaffet
kan de bli bättre


vi trivs på vår balkong


fiskbullar med pepparrotssås
och lite grönt fick bli till kvällen
de är så varmt att mat känns lite 
övermäktigt men jag vet ju
jag måste ha mat


fixar lite till kvällens tv-tittande


vilken magisk solnedgång


och så var det kväll o TV
först MUREN


sen detta ... ja ja vi vann ju i alla fall

 

1 kommentar:

Ellinor Blomqvist sa...

Förstår att ni älskar era oaser🌞👍