mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 29 december 2023

Full koncentration


Mitt nästa stickprojekt?
och min nya stil ⁉
eller vad tycker du?


hur som helst så börjar dagen i tvättstugan


skulle kunnat vara mormor i tvättstugan


jag är så glad att det gått framåt
nu jobbar 5an 6an 7an o 8an
på för fullt
medans jag kan sticka ett varv och ta lite kaffe


sen tar torktumlarna 3 o 4 vid 
samt torkskåpet
så på 2 timmar är vi klara


tovade vantarna tillsammans med mina skor
den här gången och nu blev dom bra


kycklinggrytan från igår
blev perfekt lunch i dag


sen en liten vila på kökssoffan

innan det var dags att traska ut i 
vädret 
mot ❤-punkten


i dag var vi inte många
men koncentrationen var de inget fel på


blå timmen är tydligen 15-16


fläskpannkaka är ju så himla gott




och lilla fröken
gör allt för att jag inte ska sticka





Carl o Karin Larsson
på TV


 

Inga kommentarer: