mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

tisdag 16 augusti 2011

varför är de så här



Livet är ju BRA
vi har de skönt här i stugan
jag kan virka, baka laga mat när och om jag vill
sova när jag vill och ja de är BRA helt enkelt
Men jag har en gnagande ORO i magtrakten
Vad skall de vara bra för och vad är de?

tror att de kan vara min egen pappa som spökar
man skall vara nyttig
 hur nyttig är jag
sitter vid datorn
sitter och virkar
inget NYTTIGT
liksom

2 kommentarer:

Anki sa...

DU är nyttig! Tänk bara så många du glädjer med ditt handarbetande. Dina Hjärtekatter är så fina och får så härliga namn. (Jag har följt produktionen på Facebook). Det är väl nyttigt om nåt, att ha förmågan att glädja andra!

Kram från mig

Anki sa...

PS: Jag lägger in dig i mina bloggfavoriter :D