mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

söndag 9 oktober 2011

UTAN GRÄNSER......

Stjärnorna är rymdens ögon
havet är jordens blod
du och jag är från skilda håll
från olika länder och folk

Vi lever på ett litet klot
i vintergatans utkant
vi snurrar genom rymden i en långsam vals
och livet är så skört och bräckligt
jag ser på dig och bävar
jag ser hur pulsen bultar på din hals


Vem av oss är främling för den andre
vi bor på samma planet
vi bor i samma hus
jorden är en rymdraket

Vi lever på ett litet klot
i vintergatans utkant
vi rullar genom rymden som en leksaksboll
och livet är så skört och bräckligt
jag tar din hand och bävar
kärleken har inga gränser
åt något håll

Landskapet är som en tavla
som du och jag har klivit in i
vi vandrar bort mot solen
äntligen är tiden inne

Vi lever på ett litet klot
i vintergatans utkant
vi faller genom rymden
denna sommarkväll
och livet är så skört och bräckligt
jag kysser dig och bävar
kärleken är utan gränser
den är internationell

Och livet är så skört och bräckligt
jag kysser dig och bävar
kärleken är utan gränser
den är internationell



undrar hur de är med min stor idol?????
har inte sett honom på ett tag.....

Inga kommentarer: