mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 16 januari 2013

en dag mitt i veckan

 ute är de vinter
 inne är de vår
 
 frukost på IKEA där de dessutom blev lite spännande
kod 1000 gäller kod 1000 gäller
och sen blev de utrymning
vet dock inte va felet var
vi gick och handlade på City Gross
för vi var ju klara med frukosten
stackars dom som inte hunnit äta klart
Hemma blev de sen Amok o kyckling
 
 köpte salt sill
 och fixade till sillbullar o korintsås
inte så gott som jag mins de från min barndom
men nu har jag gjort de i alla fall
 
 mina underbara tulpaner som jag fick i går av min älskade man

 Lennart var på Bandy...
en ledsam tillstälning i kväll
Total förnedring.
VSK Bandy förlorade hemmamatchen mot Broberg med 3-13
så Lennart behövde lite gofika
 
jag har bara en liten liten bit kvar på sista varvet
och då tar GARNET SLUT

1 kommentar:

Bibbi sa...

Vilka läckra mackor här ovan :D
Önskar dig en fin fredag :) Kramiz