mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

fredag 4 januari 2013

Mat o Barnbarns Barn

 en grytstek
tre lådor leverstruvning
en låda med köttfärssås
+ en lasange Blev dagens köksgöra
 dagens lunch kykling med ädelost o baccon
 kl 16 var de hämtning av Dexter o Lova
på dagis i Skultuna
 
 Lova sov redan vid Skultuna kyrka
4 min från dagis
 
 Väl hemma blev de lasange
vi får laga mat tillsammans i morgon
i dag orkar vi inte
Dexter åt TRE portioner
Lova åt TVÅ portioner
så min mat blev godkänd
 

 så kokar vi lite mer mat
 
 kakor o fågel o pannkaka
 

 du får en haklapp fall att du spiller Gammel morfar
 
 så måste bäbisen rapa
och lämna en vällingspya på gammelmorfars rygg
 
 lite choklad o macka innan de är dax för saga
 
samma saga två gånger
och så lite prat om matlagningen i morgon
så en gäsp och
GOD NATT

1 kommentar:

Bibbi sa...


Då jag var till åren då jag fick mina två tjejer lär jag inte få
barnbarnsbarn ... men KANSKE barnbarn ;)Man kan hoppas i rätt ålder av dem :D

Natt finaste

(Mobilen är väldigt död :s ??? )