mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 9 januari 2013

i dag har jag gråtit av lycka

 en kasse av dropp påsar
dropp håller en vid liv
 
 att handarbeta är ju ett sätt att hålla liv i livet
och man mår bra av handarbete
 
 min nya stickväska
tack Anneli Klaar
jag bara älskar den
tycket den är perfekt
 
 dagens lunch stekt fläsk o löksås
 
 i dag blir de palt till middag
 
 var ner till Christian o Eila med lite palt
för Christian älskar Palt
Han var ensam Eila var ute nån stans
och han blev så glad
Nu kunde han bjuda på middag
jag sprang upp och hämtade lite sylt
så han kunde fixa fint till "gumman" kom hem
 
 som tack fick jag denna underbara tavla
en tavla som Christian själv har målat
jag blev så glad att tårarna rann


Inga kommentarer: