mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

onsdag 16 juli 2014

i dag har jag haft mycke EGENTID

 rätt var de var så kom de en skur
inte länge men mycket
 
 så var dom klara att resa med posten
men bläcket är slut i skrivaren så jag fick beställa nytt
inkclub brukar vara snabba
 
 lätt lunch gubbröra på hårt macka och lite sallad
 

 ser inte så skönt ut men de var de
hade en träff med Heleena
varför tog jag inget kort då??
 
 köpte för 25:- ärtor blir soppa i morgon
 
 kyckling o jordnötssås
 men såsen blev inte så god som den brukar
hade "fel" cocosmjölk
 
 läser man på burken så står det
Vatten, coconut extact...????
de är ju inte cocosnötsmjölk eller hur
 

 en sväng ut på Hälla för att köpa baslack till naglarna
 
 men en liten fika kan man ju alltid kosta på sej
i lugn och ro
 
 
svårt att få till färgen på bild
den är ljust lila ibland och lite brun ibland
jag tycker den är snygg och de är huvudsaken

Inga kommentarer: