mina älskade katter

mina älskade katter
klicka på bilden så kommer du till Hjärtekatten

torsdag 24 juli 2014

Värmen håller i sej

glömde mina gröna kortbyxor i Västerås
 
 

 men jag upptäckte att mina byxor var helt trasiga i fållen
så jag tar och fixar ett par kortbyxor av dom
 

 blev ju bra de där
 Lennart målar lite pinnar som ska vara vid rabatten
måste ha nät runt så inte haren äter upp allt
 
 när de är "normalt" väder svär jag över dessa granar
min i dag tycker jag dom är toppen
 
 lunch på FICA
rimmad bringa med pepparrot och dillstuvad potatis
 
 var in på Kupan och handlade lite
ett par strumpor tre CD skivor = 10:-
 
 lyxade med lite vin som vi köpte i dag när vi var till Hemavan
på tallriken är de kassler o potatisgratäng
 
 så var drickat klart
 
gotta blev de

Inga kommentarer: